Na zakupy z przyjaciółką czy bez?

W trakcie zakupów, szczególnie ubrań, dużo osób potrzebuje osoby, która doradzi odpowiednią kreację, ale także podpowie, w czym wygląda się najlepiej i co do nas pasuje. Z takich wskazówek często korzystają ci, którzy nie posiadają ściśle określonego stylu, bądź też mają względem swojego wyglądu uwagi, poprzez które mają problem z odpowiednim dopasowaniem ubrań do swojej sylwetki. Jednak czy jest to dobre rozwiązanie, z którego warto korzystać? Kiedy takie rozwiązanie jest dobre, a kiedy warto z niego zrezygnować?

Jakie są minusy zakupów w towarzystwie?

Istnieje kilka powodów, dlaczego nie powinno się zabierać na zakupy swoich przyjaciół i partnerów. Jednym z nich są odmienne gusta. Należy pamiętać, iż przyjaciel podczas zakupów będzie kierował się swoim gustem, a także doborem względem swojej sylwetki. Może to skutkować tym, iż zakupione przez nas ubrania nie będą odpowiednie do naszego stylu czy też figury. Innym powodem może być to, że wybrana przez nas osoba nie zawsze może wyrażać obiektywną opinię. Dzieje się tak, ponieważ w wielu przypadkach przyjaciel czy partner będzie miał problem, aby skrytykować nasz wygląd czy wprost powiedzieć, że coś do nas zupełnie nie pasuje.

Dlaczego nie warto kierować się opinią innych osób na zakupach?

Jeżeli jakieś ubranie nam się podoba, powinniśmy kupić je, nawet jeżeli opinia naszego przyjaciela lub partnera jest negatywna. Wiele propozycji, które nam się podobają, w których czujemy się dobrze, bądź są modne, mogą nie podobać się naszym przyjaciołom ze względu na odmienne gusta. Problemem może być również sytuacja odwrotna, kiedy nasza przyjaciółka uparcie będzie trzymała się stanowiska, że wyglądamy w czymś dobrze. Nie znaczy to jednak, iż dla nas będzie to dobre rozwiązanie, a także czy będzie spełniało nasze oczekiwania względem zakupionego produktu.

Na zakupy z partnerem?

Wiele kobiet wie, iż ich partnerzy nie przepadają za zakupami, szczególnie tymi bardzo długimi, wymagającymi długo godzinnych spacerów między sklepami. Może być to powodem nie tylko nieudanych zakupów, ale także prowadzić może do kłótni czy też nieporozumień między partnerami.